Як люди, ми, природно, шукаємо і ідентифікуємо закономірності на які ми запрограмовані природою. Тому, коли мова йде про дизайн логотипу, як і для всіх дизайнерських робіт, природно шукати та виявляти тенденції. Але існує також чимало плутанини, і часто бажане видається за дійсне, коли йдеться про те, чи дійсно існує тенденція чи ні.
Що таке тренди в дизайні логотипу?
“Пошук тенденцій у величезному морі брендів та робіт дизайнерів може бути складним”, говорить Кріс Хармон, креативний директор Loyalkaspar. “Іноді ви тяжієте до власного смаку, і тренди адаптуються до власного стилю та іноді створюють нові тренди”.
Візьмемо, наприклад, негативний простір. Ми побачили ряд чудових прикладів негативного простору, які використовуються в дизайні логотипів цього року, від Buzzfeed News до Jetsave Tours. Але чи робить це тенденцією, або просто завжди актуальною технікою? У той же час, не можна сказати, що існують явні тенденції розвитку логотипу. І хоча ви не повинні бездумно слідувати за ними, корисно ще знати, що вони є, навіть якщо це виключно з метою уникнення схожості з ринком дизайну.
- Спрощення
Ми почнемо з тенденції, яка популярна протягом багатьох років, але все ще не показує жодних ознак зменшення, це тренд спрощення. Ми говоримо про те, як сказав директор FINE Джо Флорі: “всебічна тенденція уникати сторонніх орнаментів на користь більш простої та безкомпромісної візуальної естетики”.
Як пояснив Аластер Холмс, асоційований креативний директор The Place: «Коли мова йде про дизайн логотипів та брендинг, як видається, існує тенденція до спрощення речей, тому або компанія приймає ідею спрощення існуючого бренду або логотипу, або повністю редизайнить його.
“Хорошим прикладом цього є рендер на американському Експрес Пентаграм, який змінив і очистив оригінал, і ребрендер Убер, який був повним перепроектуванням, щоб освіжити і спростити”.
Це зазначає, що хоча тенденція до спрощення є всепроникаючою, причини цього можуть відрізнятися. Деякі компанії, які мають свої логотипи та марки, освічені, задоволені тим, на чому вони стоять. У випадку Убера, однак, редизайн був частиною їх стратегії, намагаючись відійти від останніх суперечок і представити себе в новому світлі. В обох випадках, однак, це спосіб постійного розвитку бренду, щоб зробити його більш сучасним».
Є багато інших прикладів: Best Buy, Mills & Boon, US Open, Santander, City Gateway, Ogilvy, Fat Face, MailChimp… список продовжується і продовжується. І логотипи, швидше за все, продовжуватимуть спрощуватися протягом 2019 року і далі.
- Адаптивні лого
Бет Андертон-Аллен, креативний директор компанії Amplify, погоджується з тим, що потреби цифрових технологій мають великий вплив на те, як ми розробляємо наші логотипи, і зазначає, що зараз це виходить за рамки простого спрощення. «Завдяки збільшенню мобільних платформ, реагування на дизайн логотипів стає все більш важливим».
Якщо ви хочете побачити, як виглядає такий логотип на практиці, просто зверніться до responsivelogos.co.uk, змініть розмір вікна браузера і подивіться, що відбувається.
Відповідний логотип повністю масштабований для сучасного Інтернету, але це не просто розмір, говорить Єго Моравія, виконавчий творчий директор Stink Studios. “Ми також спостерігаємо тенденцію до динамічної ідентичності, де логотипи починають поводитися по-іншому, ніж раніше, використовуючи дані, і змінюючись на основі того, чи підписаний користувач або вийшов”, пояснює він.
Наприклад, коли користувач входить до своєї поштової скриньки Google, у правому верхньому куті є значок, який відрізняється від значка особистого облікового запису. Між доступністю, інструментами та фотографіями, це лише один приклад логотипів, що адаптують своє зображення залежно від отриманих сайтом даних. ”
- Автентичність
Не кожен бренд у 2018 році намагався спростити свій логотип, і не повинен, каже Холмс. “Ця ідея спрощення речей особливо актуальна для будь-якої марки з сильною цифровою присутністю на ринку”, – відзначає він. «Але там, де це може бути не так важливо, це стосується брендів, які, можливо, хочуть спілкуватися з більш природним естетичним характером зі своєю аудиторією.
“Наприклад, розглянемо етикетки для вина і агро-бренди харчових продуктів, такі як роздрібний продавець органічних продуктів харчування Abel & Cole. Цей бренд має цифрову присутність, але вона також має більш сільське відображення брендингу, щоб відобразити те, про що йдеться.”
Що ж означає “автентичність” у контексті дизайну ідентичності? “Це означає бути самим собою і бути чесним щодо того, ким ви є”, говорить Хармон. “Бренди запитують себе:” Як я можу бути сам, якщо я використовую той же шрифт, що і сто інших брендів, особливо коли цей інший бренд – справжній мудак? ” У відповідь бренди створюють власні шрифти, які якісно відображають себе, і ніхто не може їх скопіювати.
“Бренди запитують, як вони можуть розвиватися, використовуючи той самий рожевий, який використовує кожен? Ну, ви не можете, тому вони знаходять нові підходи до кольору, щоб гарантувати, що колір говорить про те, хто вони, а не перегляд кольорів як точок даних до їхньої цільової аудиторії. ”
Коротше кажучи, немає жодного плану для автентичності з вашим дизайном логотипу, але це саме той пункт, як пояснює Хармон, все це стосується питань про суть бренду. Наприклад, якщо наш бренд є коротким і стрімким, чи слід використовувати шрифт, який є сміливим і стислим? Якщо ми всі хочемо розслабитися, чи повинні ми відкривати свій кернінг і нехай наше послання дихає? Рівень саморефлексії впливає на кожне рішення, що приймається, і якщо бренди не ставлять ці питання, вони незабаром намагатимуться наздогнати тренди та стати схожими на когось.
- Сталий дизайн логотипу
Чи виникає необхідність у ребрендингу або оновлені сталого автентичного лого з метою спростити, осучаснити його? На думку Кріса Макліна, креативного директора Wolff Olins, це не потрібно.
“Важлива причина для спрощення та графічного зменшення логотипів, які ми бачимо, полягає в тому, що, хоча системи ідентичності можуть розвиватися в міру зміни тенденцій дизайну, стислі, автентичні логотипи мають набагато більш тривалий термін житя”, – пояснює він.
«Більш класичний дизайн логотипу витримає випробування часом краще, ніж прив’язаний до стильових тенденцій сьогоднішнього дня, а оточуюча Вас ідентичність інших лого може прогинатися відповідно до трендів, що змінюються. З цієї причини, ми можемо очікувати ситуацію при якій все більше брендів спростять свій логотип на користь виразних, автентичних лого».
Іншими словами, замість того, щоб кожні кілька років виводити абсолютно інший логотип «на тренді», Maclean вважає, що ми зараз спостерігаємо повернення до класичних значень дизайну, де інновації бренду походять з різних точок дотику, але не логотипу. Він наводить логотипи 2018 року для Uber, додаток Zocdoc для охорони здоров’я, протокол зв’язку Zigbee як приклад цієї тенденції.
Ще один нещодавній приклад можна побачити у ребрендингу компанії “Carslberg” (“Карлсберг”); На своєму запуску креативний партнер Спенсер Бак сказав нам: “Нова система дизайну дуже анти-тренд. Він розроблений, щоб бути постійним, або більш постійним, ніж будь-яка ітерація конструкторської системи раніше. Це є частиною сталого мислення, яке було вбудовано в саму суть цього короткого дослідження.
«Тенденції є короткостроковими», – зазначає Трой Уейд, співзасновник компанії Brown & co. – І це чудово, якщо ви рекламуєте, але не якщо ви намагаєтеся створити щось, що триватиме довго, і все одно виглядатиме відповідним у середньостроковій або довгостроковій перспективі. Подумайте про ідентичність Coca-Cola, яка виходить за межі будь-якої тенденції, проти Pepsi, яка постійно намагається змінитися і бути модною».
- Експерименти з Fashion логотипами
Якщо бренди стають все більш орієнтованими на довгострокову перспективу, коли йдеться про свої основні дизайни логотипів, це не означає, що нема місця для розваг та інновацій у вторинних або одноразових логотипах. І в цьому році світ моди став лідером в цьому.
«Протягом минулого року великі бренди почали більш активно займатися творчою співпрацею, наприклад, між американським модельєром Віргілом Аблохом і Nike», – говорить Чарлі Льюїс, виконавчий творчий директор компанії Optimist Inc в Лос-Анджелесі. Останній, що цікаво, включає в себе нові тренди в класичному лого Nike, показаного вище, який колись вважали занадто сталим, щоб змінити.
Іншим прикладом у 2018 році була співпраця між H&M і Moschino, в результаті ми отримали лого «H & MOSCHINO», що з’явився на футболках, внутрішньому одязі та аксесуарах. Були також подібні комбінації між Moschino і MTV, щоб створити логотип “M [tv] OSCHINO”.
«Ці співпраці лежать в основі того, як бренди з’єднуються з поколінням, яке постійно намагається диференціювати себе», – пояснює він. Для покоління Y та Z, особистий вибір стилю не обов’язково диктується певною субкультурою, як воно колись було, а скоріше об’єднанням усієї сучасної культури. Те, що дійсно має значення, – це виокремлення як індивід з унікальним поглядом на стиль.
- Градієнти
У липні Mozilla звернулася до громадськості з проханням оцінити та вказати своє ставлення до цих двох дизайнів логотипів.
Якщо основний дизайн логотипу спрощувався все більше у 2018 році, то один із способів, яким дизайнери намагалися додати трохи додаткового інтересу, був колір та його градієнти.
«У цьому році спостерігається зростаюча тенденція до використання градієнтів у дизайні логотипу», – каже дизайнер фірмового стилю Хелен Бейкер. Але в той час, як використання градієнтів може бути цілком повноцінним, особливо в брендінгу Apple і Sky, його можна також використовувати більш тонко.
Логотип Waitrose Pentagram використовує градієнти тонко, але ефективно. “Джон Льюїс і Вайроуз Партнерс провели ребрендинг на початку цього року, показавши новий логотип Waitrose з різними смугами зеленого кольору, свого роду деконструйований градієнт”, відзначає Бейкер. “Відстань між смугами кольорів також досягає відчуття прозорості, ключові ознаки брендів хочуть зобразити”. Ось інші відомі бренди, які використовують градієнти в своєму логотипі: Disney Plus, Firefox і Trivago.
Some really interesting information, well written and generally user friendly. Chantalle Cello See
Absolutely pent articles, Really enjoyed looking at. Marja Delmore Ballou
Are there any peer reviewed papers on this subject or any closely related topics? Thumbs up! I enjoyed your post. Thank you. Nice write up. Albertina Travis Mikel
I regard something truly special in this web site. Dyanne Corby Dale
I have been browsing online more than 2 hours today, yet I never found any interesting article like yours. Kelsi El Lala
I view something truly interesting about your website so I saved to bookmarks . Meridel Allin Celestine
I am really happy to glance at this weblog posts which contains plenty of useful information, thanks for providing such data. Corie Garfield Peyton
So happy you are satisfied with our company. We appreciate your business and your comments. Stormi Ryley Baggs
Great post. I am dealing with many of these issues as well.. Ardelle Jamaal Tippets
Some truly great blog posts on this internet site , regards for contribution. Zita Hilario Monie
You made some clear points there. I looked on the internet for the subject matter and found most people will consent with your blog. Eba Immanuel Georgi