Як люди, ми, природно, шукаємо і ідентифікуємо закономірності на які ми запрограмовані природою. Тому, коли мова йде про дизайн логотипу, як і для всіх дизайнерських робіт, природно шукати та виявляти тенденції. Але існує також чимало плутанини, і часто бажане видається за дійсне, коли йдеться про те, чи дійсно існує тенденція чи ні. Що таке тренди
Інтернет тренди 2018 року в e-commerce. Зростання глобальної електронної комерції, у 2017 році досягнуло близько 2,3 трильйонів доларів і, як очікується, досягне 4,5 трильйонів доларів у 2021 році (за даними статистичного звіту). Тільки в США, електронна комерція становить майже 10 відсотків роздрібних продаж – цифра, яка щорічно зростає майже на 15 відсотків. В 2018 році
Погодьтеся, коли дивишся на логотип компанії, уява одразу аналізує представлене зображення чи текст. Саме тому такий символ може «розповісти» клієнту про особливості товару чи послуг. Логотип виділяє фірму серед конкурентів на ринку, дозволяє клієнтам впізнавати її поміж тисячі інших. У час нових технологій, коли нас оточують символи й сигнали, ми можемо сприймати інформацію із навколишнього
- 1
- 2