Нижче ми вибрали підкатегорії предметної фотографії для Амазон, які допоможуть Вам краще зрозуміти, а також вибрати те, що найкращим чином відповідає вашим потребам.
Якісні предметні фото – це необхідний елемент електронної комерції
Якщо ви є кваліфікованим інтернет-постачальником, то ви напевно вже знаєте про вимоги до фотографій для відображення їх на онлайн-ринках, таких як Amazon, ebay і т. д. Що ще більше бентежить, так це те, що ці платформи зазвичай мають дещо різні вимоги до зображень, і вони часто змінюються. Важко залишатися в курсі нових оновлень щодо вимог до фотографій. Не хвилюйтеся, ми будемо старатися тримати вас в курсі і допоможемо вам зробити вашу фотографію правильно щоб вона ідеально підходила для роботи на Amazon.
Загальні Правила Для предметних фото продукції:
- Рамки, текст, логотипи, водяні знаки і манекени на фото заборонені.
- Розмір фотографій: ширина 2560px, але не менше ніж -1001px для одягу на меншій стороні, та не менше ніж -550px, для всіх інших продуктів, на найдовшій стороні.
- На кожній фотографії, принаймні 85% фото повинні бути зайняті самим продуктом.
- Фон повинен бути чисто білим.
Для вас, як для онлайн-постачальника, дотримання вимог щодо фото продукту мають вирішальне значення для бізнесу. Недотримання правил може призвести до штрафів і обмежень на Ваш магазин Amazon. Якщо ваші фото не відповідають правилам, наші спеціалісти допоможуть вам виправити ситуацію в короткі терміни.
Як показати, і представити Ваш товар ефективно
Якщо ви хочете продати свій продукт в інтернеті, то ви повинні зробити його максимально якісним, що в результаті збільшить довіру до продавця, та конверсію, тобто Ви зможете продавати більше. Таким чином, правильна фотографія продукту для інтернет торгівлі є дуже важливим аспектом. Тому що, зображення є єдиним способом спілкування з можливим клієнтом. Ефективний онлайн-маркетинг повністю залежить від відображення вашого продукту, і більшість інтернет-магазинів розташовані в ієрархічному порядку. Від кращих, верхнього рівня до нижнього рівня, де також відображається іконка кожної категорії. І це залежить від характеру і розміру товару іноді категорії розбиваються на кілька підкатегорій, для зручнішої навігації.
Ми радимо звернути увагу на кілька наступних порад:
- Якісно опишіть характеристики товару:
Найкращі продавці завжди характеризують свій продукт кращим чином, це дає високий прибуток, їх товари розміщені у верхній частині категорій і, звичайно ж, на початку сторінки. Таким чином новий клієнт може швидко знайти необхідний товар. - Відсортуйте товари:
Це потрібно, щоб Amazon отримав можливість загального сортування за алфавітом або за ціною. Іноді деякі компанії роблять відступи перед назвою продукту, щоб залишатися в топі але це не правильний шлях, це схоже на створення так званих жовтих сторінок (сторінок з довідника які не вписуються в нього). - Зробіть хороший опис товару:
Окрема сторінка для кожного товару дає можливість шукати його назву, колір і розмір, а додаткові фотографії роблять його набагато цікавішим для клієнта. Сторінка товару також пропонує цільову сторінку для певного товару коли користувач веде пошук або клацає на рекламне посилання. - Розмістіть спеціальні елементи на сторінці:
У верхньому правому куті вашої домашньої сторінки, Ви можете розмісти акційні пропозиції, додаткові фото, і т.д.
Ми живемо в 21 столітті і разом з усіма іншими сектороми економіки, маркетинг і продажі також глобально змінилися. Раніше нам потрібно було виходити з дому, щоб купити ту чи іншу річ, яку ми могли бачити і тримати в руках фізично, а на сьогоднішній день ми маємо платформу для онлайн-покупок де ми можемо порівняти товари з іншими на різних веб сайтах. І тут якісне предметне фото має основний вплив.
Презентація товару в інтернеті, значно підвищує репутацію, та лояльність до бренду для клієнта, і це буде аналогом брендингу, коли його у вас немає. Критеріями вибору товару звичайно є його якість, привабливий зовнішній вигляд і його автентичність.
Способи брендінгу:
- “Безжалісний” брендінг:
Важливо, розробити тактику безперервного брендінгу, на всіх онлайн-каналах. Ви можете використовувати безліч способів брендінгу для одного бізнесу (SMM, власний сайт, статті на профільнх сайтах і т.д.). - Оновлений сайт: Веб-сайт дуже важливий для Вашого бізнесу, і дуже важливо час від часу вносити зміни на веб-сайті. Вам також потрібно залучати більше трафіку, оскільки це показує успішність бізнесу, та як результат збільшує довіру і лояльність.
- Активність в соціальних мережах: Одним з найбільш дієвих та ефективних варіантів брендінгу є
соціальні мережі. Вони чудово працюють та ефективно просувають бізнес. В соціальних мережах ви можете розмістити більше інформації про компанію, більше фото і розповісти про використання вашого продукту, наприклад, фотографії продуктів amazon повинні продаватися через рекламу в соціальних мережах. Це один з кращих способів брендінгу для малого бізнесу і стартапів. - Якісний контент:
Щоб збільшити впізнаваність в інтернеті, рекомендується поширювати якісний контент, це хороший
метод підвищення цінності бренду в очах потенційних покупців. Фото це теж контент. - Випуск пересс-релізу (або інший PR): Ще один варіант це прес-релізи про Ваш бізнес, це один з недорогих методів просування бренду. Ви можете поділитися своїми досягненнями, нагородами, розповісти про власника, додати якіних фото.
- Відео маркетинг:
Розміщення відео, пов’язаного з вашими продуктами і послугами на таких сайтах, як YouTube, Dailymotion, Metacafe і LinkedIn-ще один варіант брендінгу. - Почати вести блог:
Через блоги можна демонструвати ваші товари та послуги в інтернеті. Ведення блогу допоможе вам покращити ваші стосунки з клієнтом.
Електронна комерція і фото товару на Amazon: Декілька способів зробити гарне фото товару
На ринку електронної комерції зображення продукту вважають основою, тому що у цільової аудиторії є тільки один спосіб вибрати, оцінивши переваги товару по картинці. Ваше фото товару часто буде вирішувати, куплять у вас продукт чи ні. Хоч у нас і є багато переваг онлайн шопінгу, але по правді кажучи всі ми розуміємо що клієнт не отримає всієї інформації про будь-який товар, він не зможе доторкнутися до нього, потримати в руках, понюхати. Саме тому фотографії товарів є дуже важливим аспектом вибору для нашого клієнта, тому що ми можемо переконати їх тільки через фотографії.
Нижче ми підготували для вас 10 рекомендацій щоб покращити ваші фото:
- Фон.
Будь-яка фотографія продукту повністю залежить від його фону. Білосніжний фон ідеальний варіант
для предметної фотографії. - Обладнання.
Для хорошої фотографії вам потрібна якісна камера та достатньо хороша оптика, вспишки, софтбокси, зонти і штатив. - Динамика.
В середовищі використання Ваш товар виглядатиме найкраще, продажі збільшуються якщо одяг красиво виглядає на привабливій моделі. І враження про сумку повністю змінюється якщо її продемонструвала модель. Тому, динаміка також важлива. - Зовнішній вигляд:
Зовнішній вигляд повинен бути ідеальним, якщо це одяг, він повинен бути ідеально чистим і випрасуваним. - Деталі.
Покажіть деталі продукту, оскільки по таких фото клієнт може більше дізнатися про особливості товару не читаючи опис, також зробіть кілька фото з різних ракурсів які також привернуть увагу ваших покупців. - Емоції.
Як товар створює людині імідж? Це може бути важко показати тільки одним фото товару на скромному білому фоні, тому спробуйте використовувати моделей, крім того деякі із способів брендінгу вище, можуть вам в цьому допомогти.
Надіємось Ви дізналися щось нове з цієї статті, та застосувавши хоча б кілька порад на власному бізнесі, – отримаєте кращі результати в продажах. В будь-якому випадку, ми завжди готові зробити для Вас правильні, ефективні предметні фото для Amazon.