Коли ти дивишся на хороше фуд фото, на правильно приготовану страву, гармонійно викладену на тарілці фуд стилістом, та якісно зняту фуд фотографом - в тебе тече слинка і хочеться спробувати все це прямо зараз. Якщо ж не хочеться, значить хтось з цих трьох недопрацював, і вся суть і мета фуд фотографії втрачена.
В нашій студії ми працюємо максимально якісно на кожному етапі процесу, щоб результат можна було понюхати щоб уява сама домальовувала присмак страви, ми боремося за той самий food styling, за ту саму food photography, та гармонійний дизайн який ти хочеш отримати в результаті.
Ви заповнюєте форму на сайті, пишете лист на електронну пошту або телефонуєте до нас
Ми обговрюємо особливості предметів, вимоги до фотографій, терміни, узгоджуємо інші умови роботи
Ви або ми здійснюєте доставку Ваших товарів до студії, або ми виїжджаємо до Вашого складу
Наші фотографи працюють над Вашими товарами та обробляються фотографії
Ми показуємо Вам фото, Ви оплачуєте їх та ми здійснємо доставку товарів до Вашого складу, або Ви забираєте їх
Науковцями доведено, що люди в 90 % випадків здійснюють покупки підсвідомо. До чого тут, здавалося, предметна зйомка? Зв’язок не просто існує, він є тією ниткою, яка пов’язує ваші витрати на рекламу та отриманий дохід. Під час вибору товару в інтернет-магазині, натисканні кнопки «Купити» спрацьовують наші емоціїї. За виклик того самого бажання вкупі з емоціями відповідають фотографії з візуалізацією, які використовуються брендом. Дизайн, ілюстрації, тематичні фотографії — усе це давно вже перестало бути відокремленим мистецтвом.
Предметна зйомка з’явилася задовго до того, як фуд-фотографія захопила світ, ставши сучасним веб-натюрмортом. Вона передбачає створення відокремлених та групових зображень конкретних предметів. Використовується предметна зйомка переважно задля досягнення маркетингових цілей: наповнення каталогу інтернет-магазину якісними зображеннями, створення дизайну промо-сайтів, банерів, піару окремих подій чи проектів.
Наскільки важливою є предметна зйомка для бізнесу? Судіть самі.
Усі ці проценти та рішення більшої частини маркетологів не виникають на пустому місці. Предметне фото як різновид маркетингової візуалізації у 71 % випадків забезпечує збільшення продажів та гарантує отримання кращих прибутків. Мабуть, для кожного підприємця саме рентабельність і максимальний дохід є основною метою діяльності.
Звісно, що можна. Фотокамери сьогодні є майже в кожного. Та й що ж такого важкого в тому, щоби зафіксувати на плівку зображення сумки чи каблучки? Це ж не фотографування учасників спортивних змагань! Та питання в іншому: чи буде від самостійної предметної зйомки результат? Дозвольте представити очевидну й підтверджену фактами відповідь:
Успішна предметна зйомка — це правильно підібраний фон, ракурс, колір та інтенсивність освітлення, а також піксельна якість кінцевого зображення. Можна сказати, що такий процес не може обійтися без участі професіоналів.
Чи задовольниться ваш успіх професіоналізмом фотографа, якістю камери та знімального процесу? Існують інші дефініції крутих знімків, а саме:
Круте предметне фото — це універсальний знімок, створений професіоналом із використанням спеціальної техніки, що делікатно демонструє переваги та унікальність предмету, викликає позитивні емоції. Якщо ви робите ставку на свій бренд, то вам потрібні такі фото для створення упаковки. У реалізації такого завдання ми станемо для вас кращим помічником. Ви отримаєте конверсійні фото предметної зйомки, які в будь-який момент можна огорнути персоніфікованим дизайном.