В чому переваги більш якісних предметних фото?
90% інформації, яку ми сприймаємо, є візуальною, а візуальні зображення сприймаються в 60 000
разів швидше, ніж текст”. Серйозно, якщо б ви дивилися на зображення прямо зараз, замість того, щоб читати цей текст, ви б побачили його, зрозуміли і рухалися б далі.
Що ще?! 80 відсотків людей пам’ятають, що бачили? 20 відсотків пам’ятають, що вони читали? 10 відсотків пам’ятають, що вони чули.
Зображення більш вагомі, ніж ви думаєте.
Для інтернет-магазину наприклад: чим краще будуть виглядати товари, котрі з’являться на вашому веб-сайті, тим більше ви будете продавати. Провівши багато годин, відвідуючи інтернет-магазинни в різних напрямках діяльності, ми здивовані, що ще є так багато веб-сайтів з поганими або не якісними фото товарів. Наприклад, чудовий веб-сайт преміум-класу з продажу спортивних товарів, де пара бігового взуття, коштує близько 130 доларів США. Коли ми відкрили картку товару, ми були вражені тим, що там представлено лише одне бічне фото взуття. Якої форми носок взуття, коли ми дивимось на нього? Яка устілка (стелька)? Яка підошва? Всі ці важливі питання залишилися без відповіді, щоб дізнатися більше подробиць про цей продукт, ми будемо гуглити його, і в кінці-кінців, ми купимо взуття в іншому інтернет-магазині, який надає фото з усіх ракурсів, більше опису товару і, можливо дешевше, хоча дизайн цього сайту не такий гарний, як дизайн попереднього сайту, який втратив клієнта. Ваші товари є основою вашого бізнесу. Якщо ви не зробите якісних фото цих товарів, враження споживачів про ваш сайт буде не дуже сприяти продажам.
Подивіться на це таким чином. Коли клієнти здійснюють покупки в інтернеті, вони не можуть фізично потримати або оглянути свій товар перед покупкою. Отже, як вони приймають рішення щодо покупки? Здебільшого, на основі фотографії продукту. Одним словом, саме тому ваші предметні фото настільки важливі.
Як ви зрозуміли, фото вашого продукту дійсно якісне?
Нижче наведено кілька чудових порад, які можуть вам допомогти:
- Освітлення – це найважливіше!
Ви коли-небудь замислювалися, чому меблі виглядають так добре в ІКЕА, або одяг на сайтах фешн брендів, але коли ви вже їх купили, та отримали доставлені додому, – вони вже не виглядають так привабливо. Ніколи не варто недооцінювати силу хорошого освітлення. Це найголовніший аспект, коли мова йде про фотографії. Освітлення встановлює тон, настрій та атмосферу, а також забезпечує чіткість та
точність продукту для клієнта. Світло може передавати випуклості, створювати необхідний об’єм, підкреслювати текстури, або показувати блиск. Незважаючи на те, що природне освітлення є найкращим вибором для деяких виробів, набагато частіше для предметної фотозйомки з багатьма деталями потрібні додаткові джерела світла для того щоб показати всі його переваги та приховати недоліки. Професіонал завжди знає, як це зробити. - Фон.
Якщо ви хочете, щоб ваш продукт був центром уваги на ваших предметних фотографіях. Виберіть простий, білий фон, який допомагає виділити ваш продукт і не відволікає клієнтів. Однотонні фони звичайно найкращі, але іноді товари повинні бути показані в реальному житті або ситуації. У цьому випадку переконайтеся, що ваш продукт все ще є основним об’єктом, і фон не надто відволікає. - Деталі та особливості.
Покажіть збільшені фото, особливо якщо продаєте предмети високої якості, щоб привернути увагу
клієнтів до основних деталей, таких, як шов на виробі, матеріал, елементи брендінгу. Ці кадри є ефективним способом передачі унікальних якостей будь-яких продуктів, які буває складно описати. Більшість продуктів, представлених в Інтернеті, мають різні кольори, розміри, моделі тощо; просто переліку цих характеристик не завжди достатньо. Клієнтам буде складніше візуалізувати себе з продуктом, не бачачи його в певному кольорі, розмірі чи на моделі. Ніхто не любить сюрпризів при замовленні конкретних товарів; кілька фотографій кожного ракурсу, збільшать час перебування на сайті, а також лояльність і відповідно конверсію вашого магазину. - Послідовність
Ви хочете отримати стабільний потік відвідувачів на ваш сайт, тому, коли мова йде про предметні фотографії Ваших товарів, важливо дотримуватися відповідних правил. Виберіть рівномірний фон так, щоб все виглядало природньо й естетично. Інший фон для кожного продукту може виглядати нагромаджено і
відволікати клієнтів. Кількість зображень має бути максимально однаковою. Як правило, це чотири – п’ять фотографій для кожного продукту. - Думайте як клієнт
Покажіть основні кути кожного продукту, наприклад, форму носика пари взуття, внутрішню частину сумочки або спинку куртки. Важливо розуміти потреби клієнтів у процесі вибору. Кілька знімків продукту показують клієнтам сайту, що ви працюєте над тим, щоб зробити їх вибір простішим.
Наймати професіоналів , чи фотографувати самому?
Багато власників малого та середнього бізнесу, як правило, думають, навіщо платити комусь за те, що вони самі здатні зробити? Але ви повинні розуміти співвідношення часу і грошей (можливо Ваш час дорожчий), особливо якщо ви не знайомі з використанням високоякісної професійної камери, студійних спалахів, та графічних редакторів для обробки відзнятого матеріалу.
Зважте всі за і проти, щоб вирішити, в якому напрямку ви повинні рухатись. Прийшов час оцінити вашу предметну фотографію. Це приваблює клієнтів чи відштовхує їх? Це підвищення рівня конверсії чи зниження?
Отримайте перевагу над конкурентами, шляхом підвищення якості Ваших предметних фото. Хороші
знімки приведуть до збільшення конверсії, кількості сторінок переглянутих за сеанс, і збільшення кількості щасливих клієнтів. Візуальні елементи можуть відповісти на питання без слів і зробити ваш веб-сайт незабутнім.
Ваш успіх торгівлі через інтернет багато в чому залежить від хорошого фотографа, тому, якщо вам потрібні професійні послуги в Україні, спробуйте замовити предметну фотографію у нас, ми знаємо як правильно.