Інтернет тренди 2018 року в e-commerce.
Зростання глобальної електронної комерції, у 2017 році досягнуло близько 2,3 трильйонів доларів і, як очікується, досягне 4,5 трильйонів доларів у 2021 році (за даними статистичного звіту). Тільки в США, електронна комерція становить майже 10 відсотків роздрібних продаж – цифра, яка щорічно зростає майже на 15 відсотків. В 2018 році 56% покупок відбуватимуться завдяки e-commerce та digital-рекламі.
Щонайменше 11 відсотків інтернет-покупців, в даний час, здійснюють покупки в мережі, через смартфон, а 35 відсотків кажуть, що це стане їх основним інструментом покупок. Близько 39 відсотків інтернет-покупців використовують соціальні мережі, щоб отримати інформацію про товари для покупок.
Е-commerce продовжує розвиватися швидкими темпами, і вам потрібно йти в ногу з останніми напрямками онлайн-шопінгу, щоб продовжувати збільшувати продажі і не залишатися з Вашими конкурентами.
Які тенденції щодо електронної торгівлі мають домінувати в 2018 році?
-
Анімація в мобільних та десктопних версіях інтернет-магазинів
Etsy, старший розробник продукту Catt Small, також розробник ігор, прогнозує, що моушн дизайн та анімація набуде великого поширення в 2018 році і що е-commerce може дечого навчитися в дизайні ігор.
В іграх анімація показує користувачам, на що звернути увагу, що потрібно зробити і як вони можуть просуватися в грі. У електронній комерції моушн може бути сигналом про якусь якісну характеристику на яку варто звернути увагу, або повідомленням з ознаками терміновості. Наприклад, Etsy використовує анімацію у електронних листах, щоб показати особливості бренду, та привернути увагу читача до конкретних деталей листа. Вона також використовує анімовану іконографію, щоб повідомляти клієнтів, про обмежені в часі розпродажі, або про те що якийсь конкретний товар вже закінчується. Моушн робить сайт чи будь-яке статичне зображення більш живим і в США багато людей використовують моушн дизайн та анімацію в 2018 році.
Пол Рендалл, старший архітектор UX в агентстві електронної торгівлі Evosite, погоджується. “Ненавязлива анімація та паралакс стане трендом. Використовуйте моушн, щоб покращити взаємодію клієнта з сайтом, але не перестарайтеся – це може дратувати декого”.
-
Більш якісна та креативна фотографія і відео
“Оригінальна та дійсно якісна фотографія залишається справжньою проблемою, але тримайтеся подалі від неякісних або стокових фотографій, які тільки погіршать враження про Ваш бренд”, – попереджає Пол Рендалл.
Один із способів додати більше високоякісного контенту на ваш сайт – це додавання фото 360 (3D моделей в 360) градусів, самого продукту чи моделі що одягає продукт, вважає Синтія Савард Сауцер, директор дизайну Shopify. Також Ви можете додати анімацію GIF, яка показує функції вашого продукту, як це зробив Bellroy, компанія, яка розробляє тонкі гаманці.
Високоякісні відеоролики також можуть демонст
рувати продукт у реальному контексті використання. Пол Рендалл рекомендує експериментувати. “Все більше і більше людей шукають формат зйомки, і Ви маєте додаткову можливість розміщення відео на YouTube каналі, з посиланнями на картах товарів. Крім цього, це ще один канал трафіку”, – говорить він.
-
Покупки в соціальних мережах
Такі покупки матимуть величезний вплив на рітейл у 2018 році, вважає Джейсон Стокс, засновник і головний виконавчий директор Shopify Expert Eastside Co.
“Pinterest” та “Instagram”, дві виняткові візуальні платформи, дозволяють продавцям показувати свої продукти клієнтам, при чому їх клієнти навіть цього не усвідомлюють “. “У 2018 році соціальні медіа будуть ідеальним місцем, в якому роздрібна торгівля зможе створити сценарій покупки, демонструючи свою продукцію на додатках, в яких клієнти проводять більшу частину свого часу”.
Марк Келсо, директор агентства веб-маркетингу та веб-маркетингу компанії Glaze Digital у Белфасті, погоджується з думкою, що стане загальноприйнятим придбати товари через Instagram, який все ще зростає з феноменальною статистикою.
“Ви зможете натиснути на зображення, тоді інстаграм виведе модальне вікно і дасть вам можливість придбати його там”, – наголошує Марк. “Це дозволить клієнтам придбати товар без необхідності залишити сторінку інстаграму або перемикатися між сайтами та додатками. Зараз ця тестується в інстаграм та повинно бути запущено найближчим часом. Це – майбутнє для Instagram, я вважаю”.
-
AR та VR для інтернет-магазинів
Більш потужні комп’ютери та технології віртуальної та доповненої реальності стають дешевшими та більш розповсюдженими, та в деяких випадках, практично безкоштовними.
Росс Бейєлер, засновник консалтингу з питань електронної комерції Growth Spark, вважає, що це означає, що в рітейлі почнуть експериментувати з “одноразовими” маркетинговими стратегіями AR / VR. “Ми побачимо, що AR та VR стануть не просто частиною in-store experience для клієнтів, а особливо розширяться на “спробуйте перед покупкою”, щоб переглядати продукти в домашніх умовах”.
Келлі Вон, веб-розробник і Shopify Expert, погоджується і вважає, що VR тільки починає працювати в світі Е-commerce. “Уявіть собі можливість побачити, яка будь які меблі можуть виглядати у вашому інтерєрі, або як стіл може виглядати у вашому офісі”, – наголошує вона. “AR технологія ще більш нова, але з такими компаніями, як Apple, що інвестують багато часу і грошей в свій AR Kit, я думаю, що ми продовжуватимемо бачити рух у напрямку того, щоб дійсно отримати можливість перевіряти продукцію магазину безпосередньо в себе вдома, перед покупкою”.
Звіти навіть показують, що понад 70 відсотків покупців будуть більш лояльними до брендів, які включають AR в рамках їх покупок, як зазначає Рейчел Джейкобс, керівник контенту та партнерства в Pixc.
Ознайомтеся з Magnolia Market на прикладі програми, яка дозволяє вам візуалізувати продукти для дому та способу життя у вашому домі через доповнену реальність, перш ніж купувати їх.
-
Автоматизація в інтернет торгівлі
Рейчел Джейкобс також вважає, що автоматизація – це найефективніший спосіб для онлайн-продажів, щоб масштабувати свій бізнес.
“Навіщо витрачати дорогоцінний час на ручні завдання, які не забезпечують відчутного рівня рентабельності інвестицій, коли ви могли б використовувати інструмент автоматизації?” Вона питає. “Оскільки все більше і більше рітейлерів в Е-commerce звертаються до соціальних мереж, щоб залучити трафік і продажі, тому є сенс максимально автоматизувати такі процеси”.
Рейчел рекомендує Kitify віртуальному помічнику Shopify, яка займається автоматизованим маркетингом електронної пошти, створює цільові соціальні рекламні кампанії для Facebook і Instagram, а також інтегрується з іншими програмами Shopify.
Оскільки понад 50 відсотків інтернет-покупців вважають за краще використовувати такі додатки для спілкування, щоб спілкуватися з підприємствами, а не традиційними методами (електронна пошта, телефон або контактні форми), немає ніяких причин не розглядати чатботів для вашого інтернет-магазину.
-
Машинне навчання для інтернет-магазинів
Автоматизація пов’язана з машинним навчанням, є ще однією великою тенденцією, яка продовжує розвиватися. Ви не тільки зможете економити час, автоматизовуючи завдання, але також можете використовувати машинне навчання, для обробки великих обсягів інформації, яка постійно надходить, щоб отримати якісні показники статистики, що дозволить приймати рішення та конвертувати більше клієнтів.
“Це те, що ми помітили протягом останніх кількох місяців”, – говорить Shopify Expert і консультант UX Марк Келсо. “Ми переформатували наші кошики та побачили збільшення конверсії, для деяких магазинів – до 12 відсотків. Ми зробили електронну пошту персональною та спробували різні індивідуальні фрази. Незабаром кошики для покупок використовуватимуть машинне навчання, щоб зробити конверсію ще більшою. Якщо ви регулярно купуєте товар кожні три місяці, система запам’ятає його, і ви отримаєте електронний лист із запитом про те, чи хотіли б ви змінити щось в покупці якогось продукту, на основі інформації про попередні замовлення.”
Джейсон Стокс, генеральний директор компанії Eastside Co, стверджує, що трафік все ще продиктований пошуком, однак змінюються способи, за допомогою яких ми можемо шукати – це ще одна можливість для автоматизації та машинного навчання.
“Клієнти звертаються до віртуальних помічників та візуального пошуку, щоб знаходити продукти та послуги”, – пояснює він. “Технології рухаються в такі темпи, що швидко стають доступними для всіх, і навіть найменший рітейлер повинен бути готовим до цього”.
-
Голосовий пошук в інтернет-магазинах
У 2018 році голосовий пошук стане більш популярним, оскільки голосові помічники, такі як Google Assistant та Alexa, стають загально доступними”, – прогнозує Марі Корелла, спеціаліст з електронної комерції в області моди та краси. “Walmart і компанія Google нещодавно оголосили про партнерство, яке дозволить здійснювати покупки через Google Асистента. В основному це буде використовуватися для повторного замовлення”.
Рейчел Джейкобс, керівник контент маркетингу в Pixc, погоджується і вказує, що понад 40 відсотків міленіалів використовували голосовий пошук, перш ніж здійснити покупку в Інтернеті.
“Двадцять відсотків пошукових запитів в Google на мобільних пристроях – це голосовий пошук. Протягом останніх кількох років ми спостерігаємо збільшення популярності домашніх голосових пристроїв, таких як Amazon Echo та Google Home “.
“Якщо ви візьмете прогноз на зростання мобільної інтернет-комерції в 2018 році, то побачите що оптимізація вашого інтернет-магазину для голосового пошуку є обов’язковою. Приділіть особливу увагу тому, щоб зрозуміти особливості поведінки Вашого клієнта на сайті, перевірити, як вони взаємодіють з Вами у соціальних медіа-каналах, і постарайтесь говорити на їхній мові”.
-
Мобільний e-commerce
Мобільний e-commerce буде продовжувати рости в 2018 році.
“Багато існуючих та дещо застарілих шаблонів побудови сайту інтернет-магазину передбачали створення робочого десктопного сайту, та подальшої його адаптації для мобільних пристроїв, а потім, можливо, дехто розробляв мобільний додаток”, – пояснює Марі Корелла. “У 2018 році цей процес буде перевернутий з ніг на голову, для багатьох нових інтернет-магазинів та тих, хто планує «капітальний ремонт» свого сайту. Основною діяльністю буде створення найбільш якісного мобільного досвіду (мобільна версія сайту), а десктопний сайт – другорядний. ”
“Основною діяльністю буде створення найпопулярнішого мобільного досвіду для користувачів”.
Рейчел Джейкобс заявляє, що приблизно 600 мільйонів доларів обороту, прогнозується в США на 2018 рік, і 40 відсотків усіх доходів від електронної комерції надійде від мобільних пристроїв протягом наступного року.
Для Shopify експерта Келлі Вон, тренд номер один – це продовження розвитку месенждерів та використання SMS для спілкування з клієнтами.
“У минулому році компанія Shopify додала підтвердження замовлень через номер телефону, тому клієнти ніколи не повинні вводити електронну адресу, але це створює певні проблеми”, – попереджає вона. “Як ви можете опрацювати клієнтів, які залишають свої корзини не здійснивши замовлення, та не вводять електронну адресу? Як ви можете нтаргетувати контент на цих клієнтів, якщо вони лише надають вам свій номер телефону? ”
Келлі вважає, що ми побачимо більше маркетингових інтеграції безпосередньо на ваш смартфон в 2018 році, однак найближчим часом це розвивається достатньо повільно, тому важливо також, щоб ви продовжували підігрівати клієнтів за допомогою кампаній електронної пошти.
Частина друга в наступнйі статті.
Can you tell us more about this? I’d like to find
out more details.
P.S. If you have a minute, would love your feedback on my new website re-design.
You can find it by searching for “royal cbd” –
no sweat if you can’t.
Keep up the good work!
I’m not sure why but this blog is loading very slow for me.
Is anyone else having this issue or is it a issue on my end?
I’ll check back later on and see if the problem still exists.
Hurrah, that’s what I was looking for, what a material!
existing here at this webpage, thanks admin of this web site.
What’s up, all is going fine here and ofcourse every one
is sharing facts, that’s truly excellent, keep up writing.
Highly energetic article, I enjoyed that a lot.
Will there be a part 2?
Real nice style and superb content , nothing else we need : D. Charlene Clyde Kati